Sirs Home

שאלות נפוצות

איך חוסכים זמן וכסף

כבר כמה שנים שמתפתח באינטרנט שוק מכירת רהיטים. אנו היבואנים מציעים במשך כל השנה רהיטים בסטנדרטים בינלאומיים ובמחירים נמוכים דרך האתר סחר באינטרנט בארץמדובר ברהיטים שמיוצרים באירופה ובמזרח הרחוק, שנמכרים בכל רחבי העולם ומיוצרים בכמויות מאוד גדולות.ייצור רהיטים בכמויות גדולות מאפשר ליצרנים בחו"ל להשקיע בתכנון נכון, בבקרת איכות, בחומרים מתאימים, בעיצוב עדכני וכן לייצר את הרהיטים בעלות נמוכה במיוחד. יצרני הרהיטים בחו"ל מספקים תמונות איכותיות ומפרט עשיר, ולכן בדפי המוצר באתר ניתן לקבל נתונים מדויקים עבור הרהיט שנמכר: תמונות, מידות וחומרים.אותן סדרות רהיטים מגיעות לארץ באופן קבוע, כך שהמוצרים זמינים כל השנה. הרהיטים מאוחסנים במחסנים שלנו ויש אפשרות לאיסוף עצמי לאחר ביצוע ההזמנה באתר.בניגוד לרהיט שמיוצר לאחר הזמנה או לריהוט שהוזמן בהזמנה מיוחדת מחו"ל, את הרהיטים שמיוצרים מראש ומאוחסנים ניתן לספק מהר, להחליף או להחזיר, לקבל עבורם חלקי חילוף ועוד.יש לנו מרכז לוגיסטי שמאפשר לספק לכל הארץ בזמני אספקה קצרים.לכל רהיט יש אחריות למשך שנה לפחות. לקוחות שקיבלו את המוצרים במשלוח, יקבלו את שירות האחריות בביתם.הרהיטים מגיעים מפורקים עם הוראות הרכבה. על חלק מהרהיטים אפשר לקבל שרותי הרכבה.

אפשר לראות את המוצר בתצוגה?

SIRS רהיטים היא חנות אינטרנט כרגע ללא אולם תצוגה. אנו מבינים את החשש שלכם לרכוש רהיט שלא ראיתם והרגשתם אותו, ולכן אנו מציעים לכם תמונות איכותיות, סרטונים (כשאנו יכולים) ותיאורי מוצר מילוליים אמינים ומדויקים.אבל יש אפשרות להגיע למחסן שלנו בחיפה רח החרמש 32 ולראות את הצבע ולמשש את בדים.כמו כן, אנו מחכים לשאלות שלכם. במידה ויש לכם שאלה ספציפית על מוצר, פנו אלינו ונענה לכם תשובה מפורטת. צוות האתר מומחה בתחום הריהוט ויענה לכם על כל שאלה.חשוב לנו לציין שההבדל העיקרי בין חנות אינטרנט ובין חנות עם תצוגה הוא ההבדל המשמעותי במחיר שתצטרכו לשלם. חנות עם תצוגה משלמת שכירות, ארנונה, מים, חשמל ועוד, ואת כל העלויות אתם משלמים.

איך מתבצע תיאום המשלוח ?

1. תיאום המשלוחלאחר הזמנתכם באתר, תקבלו מייל עם מספר ההזמנה ומספר הטלפון של המרכז הלוגיסטי.זמן האספקה שרשום בדף המוצר הוא זמן האספקה המקסימלי, אך תמיד ינסו לתאם משלוח כמה שיותר מוקדם.כשקובעים מסלול למשלוחים באזורכם, מתקשרים מהמרכז הלוגיסטי מספר ימים לפני האספקה בפועל, למספרי טלפון שרשומים בהזמנה לצורך תיאום המשלוח.במקרה שלא יכולתם לענות לטלפון או שלא יכולתם לקבל את המשלוח ביום שהציעו לכם, יציעו לכם מועד אחר במסלול הקרוב באזורכם.2. קבלת המשלוחהשליח יתקשר אליכם 30 עד 60 דקות לפני שיגיע כדי לוודא שאתם נמצאים בבית. עליכם להיות זמינים לקבלת שיחות.כשתקבלו את השליח, חשוב לבדוק שהמוצר שהגיע הנו זה שהזמנתם, שהוא תקין ושהוא ללא פגם. אם יש לכם הערות חשוב לציין אותן בתעודת המשלוח.במידה והמוצר הגיע פגום, עליכם להודיע על כך תוך 48 שעות למרכז הלוגיסטי. רצוי לצלם תמונות.3. אריזותאם ברצונכם להחזיר מוצר, יש להחזירו באריזתו המקורית, לכן יש לשמור את האריזות!

מה מדיניות החזרה ?

הדבר האחרון שאנו רוצים הוא שלקוחות ירגישו שהם תקועים עם עסקה. לכן, אם לקוח החליט שהוא רוצה לבטל את העסקה הוא יכול לבטל ולקבל החזר ללא שום דמי ביטול. לדוגמה, לקוח שהזמין ספה ועדיין לא תואם לו משלוח, יכול לבקש לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא ללא שום תנאי נוסף. ביטול העסקה נעשה דרך פנייה או השבה למייל אישור ההזמנה, ומתבצע תוך כמה ימים.גם אם מצאתם מבצע מעניין יותר, רוצים להחליף לדגם אחר או לשנות צבע – לא תשלמו עבור שינוי ההזמנה ותזוכו על הפרשי המחירים ללא שום דמי ביטול!אתם יכולים לבטל את העסקה מיום ההזמנה ועד 14 ימים לאחר קבלת המוצר ללא דמי ביטול !יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר למחסן ממנו יצא המוצר או לחילופין, מחלק מהמרכזים הלוגיסטיים ניתן לבקש שליחת שליח לבית הלקוח לאיסוף המוצר והחזרתו למחסן (במקרה שהחזרת המוצר תבוצע על ידי שליח הספק, תחוייב בדמי החזרה). לאחר החזרת המוצרים תקבלו את המחיר ששילמתם עבורם, לא כולל דמי משלוח.אין אפשרות להחזיר רהיט שהורכב.

האם יש אחריות על המוצרים ?

תקופת האחריות רשומה לכם במייל אישור ההזמנה שתקבלו בעת הרכישה באתר. האחריות כוללת כל פגם שיתגלה במשך תקופת האחריות ושנגרמה משימוש סביר במוצר ובהתאם לתנאי היבואן/היצרן.במשך כל תקופת האחריות, ניתן לפנות בטלפון למרכז הלוגיסטי עם מספר הזמנה ולבקש פתיחת שרות.